Prestasjonsangst (™)

Dere lesere er så altfor vennlige. Jeg får så mye ros. Dette gjør det nesten umulig å skrive, fordi jeg er så redd for at det skal bli dårligere neste gang. Men det går nok over. I mellomtiden tenkte jeg at jeg kanskje skulle legge ut noen gamle greier, ting jeg har skrevet for årevis siden, og kanskje også noen greier som er blitt refusert andre steder. Vil noen lese sånt? Halvbra kåserier som er gått ut på dato, liksom? Si ja, da.

  1. #1 by lenenoteng on 12/08/2011 - 23:16

    Jeg sier et klart, høyt og tydelig JA!🙂

  2. #2 by Andreas Noteng (@anoteng) on 12/08/2011 - 23:17

    Jeg stemmer også i med et rungende JAAAA!

    • #3 by EivindL on 12/08/2011 - 23:34

      Ok. Familien Noteng har talt. Refuserte og gamle manuser coming up. Om ikke så altfor mange dager.

  3. #4 by Siri Reimers on 13/08/2011 - 11:15

    JA:-)

Legg igjen en kommentar

