Jeg søker herved

(Jeg har lest kanskje fem hundre jobbsøknader i mitt liv. Ingen av dem har sett ut akkurat som denne, den er mer en slags oppsummering av alt det fæle og vonde jeg har sett. Hilbert Hansen finnes ikke i virkeligheten. Og hvis han gjør det, er det ikke han jeg mener.) 

Jeg viser til annonsen Dere har satt inn på NAV sine hjemme sider. Og tillater meg herved å søker på Stillingen som første konsulent web Jornalist.

Jeg heter Hilbert Hensen og er 38 år og har to barn og en samboer. Vi bor for tiden på Gran Canaria, så jeg håper at Stillingen kan legges til rette ift at det går ann og pendle og jobbe endel på hjemme kontor.

Jeg har ikke jobet så mye med og lage Internett sider før, men jeg bruke internet daglig og vet derfor mye om hvordan man “skaper gode brukeropplevelser” som Dere skriver i utlysnings teksten. Jg har også min egen blogg der jeg skriver om alt fra trenign og festing. Dessuten har jeg holdt på mye med data i mange år, og har blant annet Data kortet. Jeg har erfaring med å bruke mange forskjellige nett lesere.

Jeg er glad for at Dere skriver i annosnen at Dere satser på Sosiale Medier. Jeg er veldig intrisert i Sosiale medier som Facebook og nettby, og har egne konto på twitter.

Jeg behersker både norsk og Engelsk flytende, å har fått mye tilbake meldinger på at jeg skriver bra og lett å forstå. Jeg er nøyaktig og grundig. Og samarbeids villig og 110& til å stile på.

Jeg tror jeg har mye å tilføre i forhold til Bedriften’s internett avdeling. Og ser frem til å høre fra Dere. Håper på posetivt svar.

Med vennelig hilsen
Hilbert Hansen

  1. #1 by Helene Ottersen on 09/06/2012 - 15:42

    Fantastisk!🙂

  2. #3 by Ilo Nilsson on 09/06/2012 - 22:43

    Härlig! En rak, ärlig och lite mer personlig stil, på den ansökan….

  3. #5 by navigere on 09/06/2012 - 23:09

    Oi da! Det er i det minste fornøyelig å lese (som underholdning). K an jo ikke annet enn å dra på smilebåndet😉

  4. #6 by navigere on 09/06/2012 - 23:14

    Jeg må moderere meg selv: Teksten var så godt gjennomført at jeg ikke unne unngå å svare på den som om den var en virkelig søknad!

    • #7 by EivindL on 11/06/2012 - 09:33

      Tusen takk for det. Jeg forsøkte å få med alle de vanligste feilene. Veldig ubehagelig å skrive.

  5. #9 by Morten Besshø on 10/06/2012 - 21:26

    Fantastisk lesing – ser mange av disse tekstene til daglig, og er fristet til å kopiere kommentaren til navigere om hvor godt gjennomført den er.

    • #10 by EivindL on 11/06/2012 - 09:33

      Takk for det. Ja, jeg skulle ønske dette ikke var basert på virkelige erfaringer…

  6. #11 by Øystein Svarød on 11/06/2012 - 16:32

    Hvor skal jeg sende søknad?

    • #12 by EivindL on 11/06/2012 - 17:13

      Du kan sende den til samordna unntak.

  7. #13 by Anfalbet on 13/06/2012 - 13:41

    Vi takker for Din søkand å er glade for du vil jobe hos oss.
    Vi beklager å si at Stllngen er desvere besatt å vi øksner det lykke til videre!
    Hilsen NAV

  8. #15 by André Torkveen on 28/06/2012 - 00:43

    Blir kanskje litt sørg modig, jej. Har du vært nødt til å lese underlagsmateriale som har gitt gro bunn for dette har du hatt det vondt.

  9. #16 by Pål Nilsen on 23/10/2012 - 15:28

    restecp

  10. #17 by G Landro on 23/10/2012 - 22:52

    «110& til å stile på» …jeg ler meg IHJEL!!

Legg igjen en kommentar

