Flyttemelding

Jo altså. Jeg har flyttet. Eller ikke jeg, da, men denne bloggen. Jeg har blitt så høy på pæra. Fått eget domene og egen design og greier. (Eller, domenet har jeg kjøpt. Designen har jeg fått, av kollega of the year Gustav Jönsson.)

Det er egentlig kjempelenge siden, jeg har bare glemt å si ifra her, og jeg beklager selvfølgelig kjempemye at du ble lei deg, hvis du ble lei deg. Heldigvis er jeg jo en utrolig treig blogger, så om du har vært innom her daglig siden mars for å sjekke om det er kommet noe nytt, har du faktisk bare gått glipp av tre innlegg. Lange og uleselige er de også, som vanlig.

Om ikke så lenge stenger jeg altså denne bloggen. Alle gamle innlegg og kommentarer er flyttet til den nye.

Så kjære alle sammen, på vegne av meg selv og hele min slekt takker jeg varmt for følget her, og håper dere blir med over til http://eivindlund.no for mer av akkurat det samme.

Nest beste hilsener,

Eivind.

 

  1. #1 by Andreas Noteng on 18/10/2013 - 09:37

    Det forklarer hvorfor jeg ikke fant de nye innleggene jeg har fått epost om…

    • #2 by EivindL on 18/10/2013 - 09:50

      Huff, beklager amatørskapet altså.

  2. #3 by Benedikte on 22/10/2013 - 19:56

    Da følger æ med her og🙂 …e-post kan man jo aldri få nok av…!! Synes det e riktig førrnøyelig å følge bloggen din, håpe du oppdatere ofte framover.

Legg igjen en kommentar

